Zo als altijd was het genieten. Voor de tweede keer mijn wenkbrauwen en wimpers laten kleuren, ik word helemaal blij van het resultaat.
M.v.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig in de omgang, heldere uitleg over de behandeling en die behandeling was heerlijk 🥰. Daarna kreeg ik ook nog deskundig advies over de verzorging van mijn huid.
J.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eens in de maand doe ik een ontspannigsmassage bij Tara. Ik kan er weer een maandje tegen aan!!!
S.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ein tolles und sehr professionelles Team. Die Räumlichkeiten sind einladend, sauber und ordentlich. Das Preis-Leistungsverhältnis stimmt zu 100%. Ich war für ein Brow Styling dort.
Immer wieder gerne und Danke für die individuelle Beratung.
M.A.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt ben weer helemaal relaxed! En dat op dinsdag 😉