Ik ben weer vakkundig geholpen én het contact met zowel Tara als Dorothy is erg prettig.
W.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd goed en snel geholpen
P.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandelingen, mijn huid krijgt echt telkens de verzorging die ik op dat moment nodig heb. Nooit wordt er zomaar een standaard programma'tje afgedraaid. Altijd precies op maat!
I.L.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was geweldig. Fijne behandeling, veel kennis en passie, goede gesprekken, ongedwongen en relaxed. Ik was toe aan de broodnodige ontspanning en dat is zeker gelukt!