Altijd heerlijk om bij Etha Beauty Center geweest te zijn voor een gezichtsbehandeling. De sfeer in de salon, de hygiene en vooral de deskundigheid en vriendelijkheid van de dames vond ik echt van uitzonderlijke kwaliteit. Geen wonder dat ze altijd vol zitten. Ik kan niet anders dan op alle punten 5 sterren geven.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kathleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel. Klantvriendelijk en schoon
Behandeling door Etha Alting•Pedicure
A.H.P.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren klant bij Etha's beautycentra. Voor het eerst ben ik door Hanneke behandeld. Ze een vakvrouw, legt uit wat ze doet en werkt voorzichtig en zorgvuldig. Ben heel tevreden en kijkuit naar de volgende ontmoeting.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•
PedicureToon alles…
Agnes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk, netjes, vakkundig enz.
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Saskia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel tevreden
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen