Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Saskia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al bijna 20 jaar bij Etha,dus een heel tevreden klant.
Al mijn haartjes zijn weg door lezeren,hoef alleen 1x per jaar een onderhoudsbeurt te laten doen.
Wat een heerlijk ontspanning bij een gezichtsverzorging.
Dit ben ik meer gaan doen de laatste jaren.
Behandeling door Etha Alting•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Rebecca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en deskundigheid.
Gastvrijheid en vakmanschap!
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Wenkbrauwen - threaden
LG•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet langer twijfelen, maar gewoon gaan naar de TOPsalon van Etha en Hanneke!
Altijd optimaal goed, vakkundig, netjes én prettig!
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Margaret•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste gezichtsbehandeling die ik ooit heb gehad. Echt een aanrader. Mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Facials / Gezichtsbehandelingen