Etha is een vakvrouw op en top. Ik vertrouw haar volkomen. Zij stelt je op je gemak en zorgt voor een ontspannen sfeer. Zij neemt alle tijd voor je. Ik kan geen superlatieven meer bedenken. Het resultaat is geweldig. Als ik punten zou moeten geven dan wordt dat geen 10 maar een 12 of 13!!
Heel blij met haar.
Behandeling door Etha Alting•Permanente make-up (pmu)
Cisca van der Zijden•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hanneke is ervaren en professioneel.
Bovendien is het gezellig uurtje met haar.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Marcella•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakvrouwen en altijd gastvrij en gezellig.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Nelly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer heerlijk zo’n gezichtsbehandeling
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Etha is een zorgzame en gezellige vakvrouw. Ze levert graag waarde. Ik voelde me in vertrouwde handen.