Eerst de pedicure ( het mindere deel) en daarna geen likdoorn meer. Heerlijk!
De behandeling, gezichtsmasker en alles eromheen is genieten. Nog mooi opgemaakt, helemaal goed.
Behandeling door Etha Alting•
PedicureToon alles…
Else•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Etha is professioneel. Heel secuur. Schoon. Super aardig. Ik ga nergens anders naar toe
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie uitstraling. Super schoon en gezellig.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Nelly•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Jan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke gezichtsbehandeling met aandacht voor de tere huid.
En een perfecte pedicure behandeling