Omgeving is superhygienisch en zeer aangename atmosfeer.
Behandeling is heerlijk omdat Etha deskundig is.
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kathleen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Etha heeft permanente make-up aangebracht op mijn sterk verkleurde(rode) wenkbrauwen. Samen en vooral afgaand op Ethan’s advies heb ik methode en kleur uitgekozen. Daarna is Etha gaan werken. Steeds een stukje meer; ondertussen verdoofde ze steeds, zodat de behandeling nagenoeg pijnloos was.
Het resultaat is echt mooi.
Etha neemt alle tijd voor je en werkt precies en zorgvuldig. Een aanrader voor iedereen die pmu overweegt.
Behandeling door Etha Alting•Microblading
Dorry•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met de permanente make-up van mijn wenkbrauwen. Het ziet er natuurlijk uit en ik heb er geen werk meer aan. Etha is echt een vakvrouw, heel rustig en deskundig neemt ze je mee in wat ze gaat doen. Na afloop zag het er gelijk mooi uit, helemaal niet rood of pijnlijk.
Ik blijf dit elk jaar doen!
Behandeling door Etha Alting•Permanente make-up (pmu)
Annemarie van Loo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1x van mijn ingegroeide nagel af. Prettige sfeer. Professioneel en zeer kundig.