Wat is prettig vond buiten de absolute vakkundigheid dat ze de sfeer goed aan voelde. Ze bracht me van de gejaagdheid in de rust. En zodoende was het niet alleen een uiterlijke maar ook een innerlijke behandeling
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mark•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en hygiënisch
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rachel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aan te bevelen bij een ieder!!
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling en heerlijk relaxmoment. Vriendelijke sfeer, kortom: helemaal top!
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacqueline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel me zo op mijn gemak bij Etha, ze is als een dochter voor me. In haar vak is gedreven en goed. Bij haar in de stoel is een verwennerij. Ik kan het een ieder aanbevelen.