Maandag middag zijn wat bloed blaasjes en steelwratjes bij me verwijderd. Geen behandeling waar naar je verlangt. Maar de dames, Etha en Hanneke hebben op een gewenst en prettige manier deze verwijderd. Ook de zorgvuldige uitleg (over je eigen nazorg)van Etha is super duidelijk. Een aanrader voor iedereen die te maken heeft met ouderdomswratjes. Je hoeft er niet mee te blijven lopen.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gerda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn menselijk een heel goed gevoel
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Iet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top bij Etha en Hanneke. Fijne behandelingen mooie salon.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Laserontharen
Angela•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dag Etha,
Een week na deze heerlijke behandeling voelt mijn gezicht zacht en soepel aan. Bedankt, Gr Else
Behandeling door Etha Alting•
PedicureToon alles…
Else•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gestart met IPL om overmatige gezichtsbeharing te reduceren. Vanwege niet voldoende resultaat overgegaan op elektrische epilatie. Elektrische epilatie was een goede stap en erg blij met het resultaat tot zover. Etha is kundig, werkt geconcentreerd tijdens de epilatie en neemt de tijd die nodig is.