Heerlijke dr. Spiller gezichtsbehandeling gehad. Super genoten en echt aan te raden!
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Etha neemt altijd enorm de tijd voor haar klanten, ze is verzorgd, kundig . Ze.legt haar klanten in de watten. en ik ga altijd weer opgewekt en mooi naar huis
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monique•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima.
Behandeling door Etha Alting•Pedicure
Iet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is echt een aanrader. Etha (eigenaresse) is echt attent, gastvrij en zorgzaam.
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Fony•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed. Zag er best wel tegenop, was nergens voor nodig. Was zelfs in slaap gevallen, dat zegt genoeg. Het ziet er allemaal zo keurig uit, zo netjes en clean. Was 4 jaar geleden al een keer bij Etha geweest. Nu er weer wat gedaan moest worden dacht ik gelijk aan Etha. Weer zo tevreden over de behandeling
Een dikke aanrader.