Altijd prima bij Sandy! Zij is een geduldige, vakkundige vrouw. Ik blijf fan van haar!
N.H.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer super zoals gewoonlijk
W.V.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat was de behandeling weer heerlijk. De milde klachten van m'n huid werden zorgvuldig bekeken waarna bewust gekozen werd voor een milde en rijke behandeling. Wat weet je toch altijd goed wat m'n huid nodig heeft.. De heerlijke schoudermassage zorgt dat ik de ontspanning mee kan nemen de dag in.. En tot slot zo blij met jouw zorgvuldigheid om over de dagcrème nog een zon-beschermer aan te brengen. Zo fijn bij jou voor zowel de behandeling als de gesprekken. Tot snel. Liefs Monique
M.v.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing as usual
A.N.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb, als vanouds, een fijne behandeling gehad
Een nieuwe afspraak is al gemaakt!