Heerlijk! Wat een fijne uitleg, warm gevoel, je wordt in alle stappen meegenomen en wat straalt mn huid! Ik ben super blij met de dermaplanning behandeling. Ik kom snel weer terug!
I.F.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Onze laatste afspraak was half februari en wat heb ik jouw liefdevolle aandacht voor mijn huid gemist. Je weet iedere keer weer precies die combi van producten te vinden die mijn gevoelige huid nodig heeft. Je gaat ook super om met de aangescherpte hygiene-regels maar dat deed je altijd al.
Liefs en tot snel, Monique
M.v.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke sfeer, ze laat je echt op je gemak voelen!
Behandeling door Sandy Elsaify•Wenkbrauwen - threaden
Laura•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Topper!
E.H.•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij hiermee Sandy stelde mij gerust zodat ik mij kon ontspannen. Hele fijne zachte suiker.