Super attent, gezellig! En ook heel vakkundig en perfectionistisch. Je gaat met top nagels naar buiten!
Behandeling door Fabiënne Lablans
Bonnie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Als 1 van de eerste na de lockdown in Fabienne's nieuwe salon. Super
Behandeling door Fabiënne Lablans
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo fijn dat Fabienne mijn nagels weer heeft versterkt en gelakt. Ze zorgt voor voor mn nagels en nagelriem en denkt met je mee. Daarnaast is het altijd gezellig!