Was er voor het eerst en het is zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijke relaxte en proffesionele behandeling gekregen. Het was er ook gewoon gezellig. En...zaterdag heb ik nog een afspraak staan voor een rugmassage.
L.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad bij Marielle!
F.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed verzorgde salon en goede pedicure behandeling
Behandeling door Nicole Spanjers•Gellak pedicure
Charlotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak was fantastisch. De behandeling was zoals altijd uitstekend. Heb er geen ander woorden voor.
Bedankt Judith.Tot een volgende keer, Inge
I.A.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne relaxte behandeling. Niet voor niets al járen klant !!!