Heel fijn en iedere keer is het anders,nooit het zelfde en daarom is het iedere keer weer een verrassing,een fijne sallon.
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn weer deze behandeling echt even tijd voor mezelf
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marjan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Judith is zeer deskundig, geeft goed advies en gaat voor het optimale zonder dat het pijn lijk is. Heel fijn dat Judith zo gepassioneerd is over haar werk en zelf ook blijft leren
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
jet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie goede nette rustige salon.
Deskundig en behulpzaam.
Kom graag terug.
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een prettige sfeer, perfecte hygiëne, zeer deskundige, geduldige en uitermate vriendelijke zorg. Ik voelde me in hele goede handen en heb meteen een nieuwe afspraak gepland. Dankjewel Judith!!
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen