Goede en fijne behandeling gehad. Mariëlle werkt hygiënisch en is ontzettend vriendelijk.
Behandeling door Marielle•Pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
heerlijke rugmassage gehad , naast gezichtsbehandeling.
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mariëlle is bijzonder deskundig en betrouwbaar
Behandeling door Marielle•
PedicureToon alles…
Els•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo fijn om te weten dat een specialist aan je voeten werkt, en je meerdere opties bied.
Heb geen lastige voeten maar wel paar aandachtspunten en dat wordt ook netjes opgevoed. Fijn en comfortabel
Behandeling door Marielle•Pedicure
Kathy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd, weer een hele goede behandeling gekregen van Mariëlle!!!