Professioneel, persoonlijke aandacht en fijne behandeling!
Behandeling door Mariëlle Verhoef•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tessa•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd genieten bij Mariëlle.
Debora•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerlijk advies. Heb ervan genoten. Kom er al jaren en nog steeds super tevreden!
Jenny•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het een prettige ervaring en ben veel wijs geworden door duidelijke uitleg. Het heeft mij veel geholpen waardoor mijn klachten vandaan kwamen.
Ontzettend bedankt!