was weer een super behandeling altijd weer genieten als ik bij judith kom echt een verwennerij!
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
juliet•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ken judith als een zeer professionele schoonheidsspecialiste! Met haar eigen visie op haar vak en producten. Verder is zij zeer vakkundig, en weet waar ze over praat. Haar behandeling voelt altijd als een mega verwen uurtje voor jezelf!
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
Wilma•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bijzonder prettige eerste kennismaking met deze salon. Alle lof voor Marielle, vriendelijk, zorgzaam en deskundig. Geeft goede uitleg over de gebruikte producten en advies voor mijn huid. Behandeling top, ik kom zeker terug
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Adje•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede professionele salon. Nemen echt de tijd voor je en zijn erg vriendelijk.
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een eer om de eerste klant van Marielle in deze mooie salon te mogen zijn. De massage was rustgevend en de gezichtsbehandeling heerlijk. Ik kijk al weer uit naar mijn volgende bezoek en raad iedereen aan om een afspraak met Marielle te maken.
Je bent een topper buuf! :-)
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen