Mooi gelakte nagels en zachte voeten, had wel graag wat te drinken aangeboden gekregen wanneer je een uur binnen bent maar dat waren ze in de drukte mogelijk vergeten
Behandeling door Hosse•Pedicure
Emma•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Love my nails
Behandeling door Hosse•Manicure
Carolina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Fami is altijd erg verwelkomend en doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen. + m’n nagels zijn super mooi nu! Aanrader.
Behandeling door Hosse•Kunstnagels opvullen
Nikki•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Fami is altijd erg verwelkomend en doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen + m’n nagels zien er super goed uit! Aanrader :)