Ingmar is een topper! Ik ben heel blij met de Korean Lash Lift, de finishing touch voor mijn bruiloft ♥️ Dankjewel!
Sarine •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele prettige ervaring,Ingmar is zeer kundig en heel professioneel.Ik had veel goede berichten over haar gehoord en ik had het er voor over 3 kwartier te rijden voorde afspraak. Aanrader
Clarie •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was weer fijn zoals altijd, en mijn wenkbrauwen waren weer supermooi gedaan 👌 en zijn zeker wel 3 weken mooi gebleven 😁
Corrie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lief behandeld en duidelijke instructies gekregen. Ben blij met het resultaat