De carbonpeeling geeft een prachtig resultaat, poriën verfijnen en de huid ziet er prachtig uit, Ingmar gebruikt de nieuwste technieken en hele fijne verzorgingsproducten, heel blij met het resultaat
Rieki •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Supervriendelijk en goed ontvangen en goed uitgelegd wat ze allemaal ging doen! Heel fijn!
Jessica•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In alle opzichten een professional.
Aller eerst, het resultaat is altijd waanzinnig mooi.
Daarnaast stelt Ingmar je op je gemak door alle stappen goed uit te leggen en vaak bij je ‘in te checken of je oké’ bent.
De nieuwe salon is prachtig. Licht en heel mooi ingericht. Makkelijk te bereiken 🫶🏻
HIGHLY RECOMMEND!!
Anne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastisch,ik ben erg blij met mijn tattoos. Een lieve meid die zorgzaam met je omgaat .
Prachtige salon,poepie sjiek.