Wenkbrauwen wederom laten epileren. Opnieuw tevreden.
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
anita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel, fijne ervaring!
Behandeling door Firozeh•Manicure
Natasja•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I arrived on time for my appointment, but nobody was available, so my appointment was cancelled, she just told me to come back another time, did not even apologize for it, this is extremely rude and ridiculous, it seems they don't even check their schedule.
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, aardige vrouw. Professioneel ook.
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Kim•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerker vertelde dat ze binnenkort naar een oranje gebied op vakantie ging, maar had zich niet gerealiseerd dat ze dan 2 weken na vakantie in quarantaine zou moeten, dus officieel niet kon werken. Hopelijk gaan ze hier wel goed mee om.