Ik heb Firozeh als erg vriendelijk ervaren. Ze overlegt wat je wensen zijn, legt de behandeling goed uit en neemt echt de tijd voor je. Heeft duidelijk plezier in haar werk, is snel en zeer deskundig. Heb genoten en was heel tevreden!
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Audrey•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch zoals altijd!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Rianne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren, deskundig en gastvrij. Ik kom zeker terug
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Tom•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Got my treatment with Hoezan, Really nice and kind :)
I am really happy with eyebrows epileren and verven service. Really good impression :):) will definitely come back.