Mooie salon, goed bereikbaar. Aardig personeel. Hoezan heeft mijn wenkbrauwen echt ontzettend mooi geshaped en ik ben superblij met het verfresultaat. Complimenten voor de grote aandacht voor (Corona)hygiëne.
Behandeling door Hoezan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as usual
Behandeling door Hoezan•Wimperextensions
Sara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd helemaal top
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, flexibiliteit en een zeer goede en prettige behandeling. Aanrader!!