Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
mijn nagels zijn heel mooi, alleen vind ik wel dat ze andere vijl mogen gebruiken die was bijna op
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels
Sylvana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kleur, zachte voeten, attentie voor details
Behandeling door Hao•Pedicure
AJ•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had afgesproken 40 euro maar bij afrekenen kwam er ineens van alles bij dus werd 50 euro,hier was ik niet blij mee! Zelfde met de pedicure,4 april heb ik 50 euro betaald,paar weken daarna was het ineens 60! Zou graag willen dat er beter gecommuniceerd word! Twijfel wel of ik hier nog terug kom?
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging
Elly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Good pedicure. Fast and well done.
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Pedicure