Communicatie erg matig en onpersoonlijk, niet service gericht
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Gellak manicure
Judith•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had iets te veel betaalt online door een verkeerde boeking ze hebben meteen het geld terug gegeven ze denken altijd mee!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels
Roos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg Netjes, snel geholpen, snel klaar
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging
Livia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd niet geholpen door Hoa dus daarom 2 sterren omdat ik dat niet weet. Verder wel goed geholpen en mooie set nagels. Er word alleen niet gesproken wat ik niet erg vind maar wellicht iemand anders wel fijn vind.
Behandeling door Hao•Solar nagels
kay•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede aandacht besteed aan me nagels! Ik ven een nieuwe vaste klant