was niet echt tevreden over het veilen en de acryl was te dik gezet
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels
Sylvana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooie nagels als ik hier geweest ben
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Gellak manicure
Caroline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m ben Helaas door 3 verschillende personeelsleden geholpen voor een manicure en gel lak.. de manicure was best prima gedaan maar jammer genoeg op meerdere plekken nog losse velletjes. De gellak daar in tegen was rampzalig en lag er met 2 dagen vanaf. Nog nooit eerder meegemaakt
Behandeling door Hao•Manicure
Dana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure, soms beetje te veel van nagelriemen maar op zich prima. Je krijgt steeds een andere persoon toegewezen, niet degene waar je voor boekt bij Treatwell.