I’ve been a customers of this place for a couple of years but I think quality and service has decreased a lot in the past months. Satisfactory service overall
Behandeling door Hao•Gellak manicure
Silvia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It was amazing. The person who did my pedicure is amazing!
Behandeling door Hao•Pedicure
Ioanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga bij galaxy nails altijd voor gellac behandeling. Daar ben ik wel tevreden over en gaat altijd fijn snel . Het afhalen gaat helaas wel met een machine 🙃. De laatste keer ging ik voor BIAB behandeling en de gel is veeel te dik . Ik heb bobbels op mn nagels en dat vind ik jammer voor €50. Ik heb ze ook benaderd hierover . Voor de rest is de salon top en hoef ik nooit te wachten !
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging
Tessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super and beautiful pendicure! I’ll come again
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Pedicure
Nicole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging