Al meerdere keren geweest, knipt erg goed en heel vriendelijk. De kinderen gaan graag naar haar toe
Styling door Gazelle•Kinderen knippen
Kirsten•9 maanden geleden
Geverifieerde review
mijn 1e x hier om te laten knippen. Wat een geweldige styliste is Gazelle. Na overleg precies zo geknipt als ik het wilde hebben en dat is heel knap als je het haar van de nieuwe klant nog niet kent. Ik ben er heel erg blij mee. Ook na zelf wassen en stylen thuis zit het tot in de puntjes! Ik ga zeker terug naar deze leuke salon!
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Marjolein•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Arlleen is zeer vriendelijk en deskundig! Eindelijk na heel veel andere kappers geprobeerd te hebben, knipt Arlleen het zo als ik het wil hebben. Heel blij hoe zij knipt.
Styling door Gazelle•
Vrouwen knippenToon alles…
Linda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super blij met mijn keratine behandeling! Gazelle is een topper.