Wat ben ik blij met deze salon. Je wordt niet alleen zeer vriendelijk en deskundig behandeld maar er zijn ook de kleine extra’s.
De herkenning als je weer langs komt, het drinken wat meteen wordt aangeboden maar bovenal de tips die je krijgt om mijn zeer volle wenkbrauwen mooi en goed bij te houden.
Tot slot nog een mini massage met warme doek en roller waardoor je, zelfs na epileren wat niet het fijnste is, volledig ontspannen naar buiten loopt.
Ik heb mijn vaste salon gevonden!
Behandeling door Gazelle•
Gezicht threadenToon alles…
Ilse•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom altijd met veel plezier terug, zelfs nu ik wat verder weg woon. Er wordt goed geknipt en goed naar je wensen geluisterd, het is altijd fijn om even te komen!
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
MJI•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gazelle is,altijd vakkundig en precies in gaar werk met gastvrijheid ten top!!
Behandeling door Gazelle•
Gezicht threadenToon alles…
Nassira•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De meest lieve vrouw, die tijd voor je maakt en heel vakkundig is! 10 met een griffel!