GazelleBeauty Reviews

Rollandstraat 57 ZW, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
625 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het is altijd een prettige en relaxte ervaring om geknipt te worden in deze salon: fijne muziek, een vriendelijk gesprek, een kopje koffie of thee erbij. Echt een lekker momentje ontspanning!
Toon reactie salon...
Ik ben heel tevreden over Gazelle Beauty! Mijn haar is prachtig geknipt en gestyled, precies zoals ik het wilde. Ook mijn wenkbrauwen zijn super strak en mooi in model gebracht. Er wordt echt de tijd genomen en je voelt je helemaal op je gemak. Ik kom zeker terug en kan het iedereen aanraden!
Toon reactie salon...
echt super goede ervaring! heb nog nooit zulke mooie wenkbrauwen gehad, ze heeft ze prachtig geshaped en gekleurd, heel natuurlijk en netjes. en wimperlash was vele malen beter dan dat ik hem eerder ergens anders heb gedaan :)
Toon reactie salon...
Mijn dochter is geknipt en wat een fijne ervaring! Ze voelde zich meteen op haar gemak en het resultaat was prachtig. Dankjewel Arlin!
Super goede kapsalon, ze geeft goed advies en heel gastvrij 👍👍👍👍
15
1
15
16
17
102
17