Always a pleasant experience. Nice people. Always a good blonde when Geke is done. Sam is also really nice and professional!
Styling door Geke•Highlights - T-section
Amy•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon, vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben geknipt door Jeroen. Ik kon mijn wensen en vragen stellen ivm krullend haar. Mijn krul was uitgezakt dus liet ik er een mooi stukje afknippen. Terwijl ik mij mijn cappuccino liet smaken knipte Jeroen mijn haren. Ik ging weer met een mooi geknipt gekrult kapsel de deur uit. Dank je wel!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marga•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt met als altijd
Styling door Geke•Vrouwen knippen
Mirjam•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Eerste bezoek, en zeer vakkundige geholpen.
Ben verrast en blij met het resultaat.
Fijne sfeer in de kapsalon.