Geke kappers Reviews

Zuidsingel 68, 3811HD Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1734 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel tevreden!
Always a pleasant experience. Nice people. Always a good blonde when Geke is done. Sam is also really nice and professional!
Fijne kapsalon, vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben geknipt door Jeroen. Ik kon mijn wensen en vragen stellen ivm krullend haar. Mijn krul was uitgezakt dus liet ik er een mooi stukje afknippen. Terwijl ik mij mijn cappuccino liet smaken knipte Jeroen mijn haren. Ik ging weer met een mooi geknipt gekrult kapsel de deur uit. Dank je wel!
Goed geknipt met als altijd
Eerste bezoek, en zeer vakkundige geholpen. Ben verrast en blij met het resultaat. Fijne sfeer in de kapsalon.