Super blij met mijn haar door Chay!! Ze is daarnaast ook lief, gezellig en empathisch. Ik ga niet graag naar de kapper, maar ze wist precies hoe ik mijn haar wilde hebben zonder dat ik een foto hoefde te laten zien. 10/10 would recommend!
Styling door Chay•Vrouwen knippen
Laila•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier graag terug, nette salon, leuke kapster, vriendelijk en geeft goede tips en adviezen.
Styling door Chay•Vrouwen knippen
Marilyn•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super specialized and very happy with the results! (From black hair to medium brown - very well done).
Styling door Chay•Mannen - blonderen
Finley•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Wederom een fijne ervaring. Het is gewoon een goede en professionele kapper! Ga er altijd weer mooier vandaan.
Styling door Chay•Vrouwen knippen
Laura•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I appreciate how Chay was skilled. But I found the prestation for haircut a little bit expensive compare to other hairdressers