They are very good at their work and we felt really welcomed : ) Furthermore, it is a great place for expats, since communication in English was easy
Styling door Shiva•
Mannen knippenToon alles…
Tània•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt voor een normale prijs. Aysun luisterde naar wat ik wilde en knipte goed. Eigenaresse zelf stroomde bij ontvangst niet over van vriendelijkheid.
Styling door Aysun•Vrouwen knippen
Lot•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden.
Kleuren - volledig
Gerda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen alweer, Rachelle kijkt goed naar mijn haar en geeft mij goed advies
Highlights - heel hoofd
Ashley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en schone salon was een fijne knipbeurt met geweldig personeel