Hele fijne ervaring, leuke kapster, we hadden meteen een klik. Ze heeft mijn krullen prachtig geknipt en weet heel goed hoe je krullen moet knippen. Prachtig resultaat! Ik raad haar zeker aan 🥰🙏🏻
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Annie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapper is zeer attent en professioneel
Mannen knippen
Maksym•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De kappers die hier werken zijn stuk voor stuk even aardig. Atusa heeft bij mij voor de tweede keer krullen geknipt, en ik ben weer onwijs blij met het resultaat!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Emma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als vanouds, de beste kapsalon voor mij.
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Carola•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd relaxed, professioneel, attent. Alleen pluspunten.