In een woord WAUW! Mijn krullen zien er prachtig uit dankzij de curlsys kniptechniek, mijn haarkleur is weer up-to-date en Atusa heeft een hoop kennis waardoor ze ik goed advies heb gekregen voor mijn haarverzorging. Ik kan niet wachten op mijn nieuwe afspraak in 2023.
Styling door Atusa•Kleuren - volledig
Joelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak op tijd.
Vriendelijk en vakbekwaam
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Anita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapsalon, erg vriendelijke en zeer bekwaam. Eveneens een heerlijke productlijn.
Styling door Aysun•Kleuren - volledig
Kitty•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst knipbeurt gehad bij Shiva en zeer tevreden, kom zeker weer terug!