Super goed! Erg kundig in krullen knippen, duidelijke uitleg wat ze doet en waarom. En een super lieve dame!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt geweldig! Ik verf al jaren regelmatig mijn uitgroei en deze salon is de eerste die precies weet welke kleur er op moet. Geen balkje bovenop je hoofd omdat de kleur iets anders uitpakt. Nee... echt een topkapper ❤️ ze hebben ook gelijk op verzoek mijn wenkbrauwen geverfd en dat zag er ook keurig uit! Deze kappers verstaan hun vak 200%
Kleuren - volledig
Willeke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg goed en sfeervol
Mannen knippen
Piet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft me goed geholpen,ben tevreden
Kleuren - volledig
Jeanesy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik ging met een super leuk kapsel naar buiten! Dik tevreden!