Prima salon, goede sfeer, prettige omgang. Vakkundig prima in knippen en kleuren.
Styling door Atusa•Kleuren - volledig
Carola•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd met een grote lach en een mooie krullenkop naar buiten
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Charlotte•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede krullen kapster
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Eva•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg duidelijke uitleg over de behandeling en gebruikte producten. In deze salon is de klant koning en je loopt naar buiten met een prachtige coupe waardoor je als een queen over straat loopt. Wat wil je nog meer. Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij :-)
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Eveline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging voor krullen knippen. Atusa knipt makkelijk en deskundig. Echt een aanrader deze kapsalon. Het personeel is ook heel vriendelijk.