Het was die dag 39 graden,er werd niet veel gezegd,gevraagd, kom er al een tijdje en ben tevreden
Vrouwen knippen
Ilse•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapsters in deze kapsalon, ze nemen de tijd om je wens te bespreken, er is tijd voor een kop thee of koffie, gezellig praatje en je wordt heel fijn en vooral goed geholpen. Het is altijd een klein Wellness-moment voor mezelf. Kan hen echt aanraden!
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Magteld•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met professioneel en vriendelijk personeel.
Een gezellig half uurtje en mooi geknipt weer de deur uit.
Ik beveel iedereen deze salon aan.
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Hannie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
gezellige mensen, kundige kappers, efficiënt en prettige behandeling