Weer helemaal terug in de krul, zeer vakkundig met de curlsys methode, bij deze salon beste ervaring in vergelijking met andere. Drie maal geweest, altijd top. Gezellig en aardig benaderd door personeel, Atusa. Dankjewel!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 1e keer hier, prettige ervaring! Ik kom terug.
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer helemaal in de watten gelegd door de meiden van Glow Hair! En ben ook ontzettend blij met het resultaat.
Mijn haar voelt zelfs nóg gezonder aan na de highlights en als je ze vraagt alleen de puntjes te knippen: dan knippen ze ook alleen de puntjes en is je haar weer helemaal gezond! (Zonder een té korte coupe er aan over te houden😉)! Tot snel weer ❤️🙌🏼
Styling door Atusa•Highlights
Marjolein•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardig en professioneel personeel. Ik heb een paar slechte kapper ervaringen maar bij glow gaat het altijd goed!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Mira•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon met lieve vriendelijke dames.
Tot in de puntjes verzorgd ga je hier weer naar buiten.
Zo´n mooie zaak met zulke professionele kapsters, daar wordt je toch vrolijk van.