Leuke, gezellig salon! Shiva en Atusa luisteren naar je wensen, maar adviseren ook goed. Ik kom er erg graag en voel me weer een ander mens na een bezoekje aan de salon :)
Styling door Shiva•Highlights
Claudia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer genoten bij Glow!
Behandeling door Shiva•
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geadviseerd, de tijd genomen, vriendelijk, zeer tevreden met resultaat
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lorainne was er niet, behandeling werd over genomen door Shiwa en dat is sltijd super goed, heel tevreden weer.