De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9116 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
This was the very first time I’ve had a waxing experience and I decided to get a Brazilian. I walked in and the place was so nice, I was offered water, etc. The women who did my wax was very, very kind and I wasn’t uncomfortable at all. However now a couple days after my wax I have rashes on the inside of my thighs, almost scabbing and my skin is literally peeling - even with exfoliating! I also noticed my hair isn’t completely gone at all, it’s stubbly and growing in (however I think that’s because it’s my first time and my hair is coarse.) The experience was so great, but I’m not happy with the after results. I’m a bit confused because I felt very taken care of when I went!
Vorige afspraak bij NKD super tevreden dus ik dacht top hier ga ik weer. Deze afspraak heb ik als veel minder prettig ervaren. De dame die me hielp praatte amper terug en sprak gebrekkig Nederlands/Engels. De wax was veel te heet (ook nadat ik het aangaf) en toen ik ‘s avonds thuis kwam zaten er nog overal restjes wax. Ook was m’n huid veel geïrriteerder dan normaal omdat ze sommige plekken meerdere malen opnieuw deed. Overige haartjes werden ook niet geëpileerd met een pincet. Op deze manier kom ik hier niet meer terug. De stressbal die je krijgt vind ik een leuk idee maar heel onhygiënisch omdat iedereen die met haar (zweet)handjes vast houdt.
Na 4 jaar bij een salon te hebben gezeten waar de algehele kwaliteit het laatste jaar steeds minder werd was ik op zoek naar een nieuwe salon met een betere ervaring. Ik kom hier zeker terug
Friendly and good service. Nice staff and nice result with my brows!
Top zoals altijd