De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9116 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel vriendelijk en vakkundig personeel. Er werd goed meegedacht omdat het mijn eerste bezoek was. Ik heb een facial gehad en daarop aansluitend wenkbrauwen. Huid is heerlijk zacht en wenkies helemaal strak! Wel een klein wondje door het threaden (denk ik). Ben super blij met het resultaat en ga zeker terug komen!
Bikinilijn harsen was niet goed
Leuk personeel.
wonderful service and treatments.
Lieve, kundige mensen. Kom hier altijd en ben keer op keer tevreden!