Heel vriendelijk en vakkundig personeel. Er werd goed meegedacht omdat het mijn eerste bezoek was. Ik heb een facial gehad en daarop aansluitend wenkbrauwen. Huid is heerlijk zacht en wenkies helemaal strak! Wel een klein wondje door het threaden (denk ik). Ben super blij met het resultaat en ga zeker terug komen!
Behandeling door Waxen 3•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elske•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Bikinilijn harsen was niet goed
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - bikinilijn
elena•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk personeel.
Behandeling door Waxen 1•
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
wonderful service and treatments.
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sarah•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, kundige mensen. Kom hier altijd en ben keer op keer tevreden!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian