Friendly staff and she took the time to do my eyebrows and fix them again to the correct shape! Will go back again :)
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Maria•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
super
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Balou•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Good waxing, clean ambient
Behandeling door Waxen 4•Vrouwen harsen
leila•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional. Good end result.
Behandeling door Chelsea•Wenkbrauwen - threaden
Katya•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Came in for a mini manicure with CND shellac on a Saturday, nails started to show chips on Wednesday and now a week later it is coming off three nails like stickers that come loose.