De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9116 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Schoonheidsspecialiste sprak geen NL, had niet door dat t m'n eerste bezoek was (terwijl ik daar wel extra voor heb betaald, meer tijd om goed naar het gewenste resultaat te gaan), weinig sfeer en een snelle behandeling. Voelde gehaast.
Alles heel fijn
Go NKD was very nice, my wax was professional the only thing was there was a lot of missed patches of hair.
Fijne salon en vriendelijke dames. Er werd echt de tijd genomen (wenkbrauwen harden en verven) en het resultaat was mooi. Toen ik thuis kwam zag ik toch nog een paar haartjes die ik zelf weg moest halen, verder prima dus zou wel terug gaan!
Nagels veel te kort afgeknipt en bloedende nagelriemen, een van de slechtste pedicures in lange tijd. De vrouw van de pedicure schoof het af op dat mijn voeten gewoon gevoelig waren. Verder is aromatherapie gewoon een bak water en de voet massage is de creme die ze in 1 minuut op je voeten smeert. Klantontvriendelijk en slechte pedicure.
Toon reactie salon...