Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Meid die me behandeld heeft was heel lief en rustig, voelde me op me gemak. Pedicure en manicure heel goed gedaan, mooi schoon en netjes. Alleen de gellak op me voeten was oneven qua dekking en de french op me voeten niet zo strak gedaan zoals ik had gehoopt.. beetje jammer voor €95,- totaal had een beter resultaat verwacht..
PedicureToon alles…
Nora•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top! Hele lieve vrouw die mij hielp
Behandeling door Shiva•
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg netjes en super fijn personeel .
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian