Ik had een deluxe pedicure en de gellak was heel mooi gedaan.Wel een heel ongemakkelijk geimproviseerd hoekje waar de pedicure wordt gedaan. Daardoor ongemakkelijke houding waarin de medewerkster zich moest wringen om de pedicure treatment te kunnen geven (volgens mij arbotechnisch total onverantwoord). Maar medewerkster vertelde dat de pedicure binnenkort een verbeterde plek zou krijgen. Er zou ook een voetmassage in het pakket zitten maar dit behelst niet meer dan dat de voeten lekker warden ingesmeerd met creme. Het is zeker geen massage te noemen. Verder best tevreden. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkster.
Gellak pedicure
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, aardig personeel, nemen de tijd en raffelen het niet af, vragen hoe donker je je wenkbrauwen wil en houden zich hier ook goed aan.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden! Mooie wenkbrauwen en vriendelijke service.
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn!
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian