De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9118 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik had een deluxe pedicure en de gellak was heel mooi gedaan.Wel een heel ongemakkelijk geimproviseerd hoekje waar de pedicure wordt gedaan. Daardoor ongemakkelijke houding waarin de medewerkster zich moest wringen om de pedicure treatment te kunnen geven (volgens mij arbotechnisch total onverantwoord). Maar medewerkster vertelde dat de pedicure binnenkort een verbeterde plek zou krijgen. Er zou ook een voetmassage in het pakket zitten maar dit behelst niet meer dan dat de voeten lekker warden ingesmeerd met creme. Het is zeker geen massage te noemen. Verder best tevreden. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkster.
.
Nette salon, aardig personeel, nemen de tijd en raffelen het niet af, vragen hoe donker je je wenkbrauwen wil en houden zich hier ook goed aan.
Heel tevreden! Mooie wenkbrauwen en vriendelijke service.
Heel fijn!