Hele aardige mensen. Ze leggen goed uit wat ze gaan doen. Ze spreken niet allemaal Nederlands, maar wel goed Engels.
Erg tevreden met mn wenkbrauwen (threaden & kleur) en ook de facial was heel prettig.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, wordt netjes gewerkt en lieve dames. Altijd happy.
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Jaleesa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een aantal minder goede ervaringen bij andere salons, besloot ik een brazilian wax te doen bij Go NKD. Mijn eerste goede ervaring! Sarah liet me op mijn gemak voelen en het waxen was serieus pijnloos! Ik ben nog nooit zo glad geweest zonder irritaties. Volgende keer kom ik zeker terug :)
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Yvonne •meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij was het altijd zoeken naar een salon waar ik me prettig voelde en waar ik met een tevreden gevoel de deur uit kon lopen. Ik ben nog steeds, na al die jaren, ontzetten blij met NKD. Nu ik ook in het buitenland woon, weet ik was ik mis. Dus elke keer als ik een reisje naar Amsterdam boek, boek ik meteen een afspraak bij NKD!
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Eline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
❤️
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian