Very nice place, friendly staff, perfect results afterwards. Highly recommend.
Manicure
Lorena•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn personeel, bijna pijnloos & snel
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service en kwaliteit. Definitief aanrader! Zal zeker hier vaker me nagels laten doen.
Gellak manicure
Veronique•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een nette salon, aardig en behulpzaam personeel, alleen vond ik de wax te heet wat het onnodig nog onprettiger maakte en werd er bij de brazilian iets te onzorgvuldig de wax aangebracht, waardoor er delen mee werden gewaxt die niet voor de wax bestemd waren..
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian