De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9119 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super fijne afspraak. Regels worden goed nageleefd en er werd op een prettige manier overlegd over hoe ik mijn wenkbrauwen wilde.
I just love coming to Go NKD, the staff is super nice and the whole vibe of the salon is very inviting. The girls are dedicated and the end result always leaves me super satisfied. Recommend 10/10
Tania is the best
Een fijne sfeer in de salon. Ik vond dat de afwerking van mijn wenkbrauwen wel beter kon. Heb thuis nog zelf losse haartjes hier en daar moeten weghalen. Het resultaat van de Lash lift was geweldig, maar het proces zelf was wel ongemakkelijk. Had veel last van branderig gevoel in mijn ogen. Ik heb voorheen vaker een wimper behandeling gehad in andere salons en daar had ik geen last van het branderige gevoel in mijn ogen.
benen laten harsen bij de Portugese Brenda. Superlief en deskundig en ervaren. Melanie krijgt van mij nog altijd een 10, maar Brenda krijgt een dikke vette 9+!!